Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
occitan-aude.over-blog.com

LO SIRVENTÉS D’ESTIU DE 2019 / L'été à l'Ostal Sirventés

27 Juin 2019 , Rédigé par Mirelha

LO SIRVENTÉS D’ESTIU DE 2019

Del 1èr al 12 de julh, lo Cercle Occitan del País de Carcassona e l'IEO-Aude organizan lo Sirventés d'Estiu, a l'Ostal Sirventés (79, la Trivala, a Carcassona)  : una mòstra e quatre  rendètzz-vous.

La mòstra presenta 23 panèls de Gabrièl Simonet (IEO-Vau Clusa) suls arbres, aucèls e bestiòtas, la flòra e la fauna de Provença e d'Occitania : l'oliu, lo fraisse, lo castanh, lo pin pinhon, l'aucipressièr, lo faiard, l'agast, l'euse, lo darbocièr, la vinha ; la bistòrsa-lenga de buòu, la rosèla ; l'asur d'Icare, la vanessa, lo grilhet, lo limbèrt  ; la bovièra ; los aucèls de rapina, lo moisset, lo milan ; lo lop, la vaca ; …

L’estrena se farà lo diluns 1èr de julh, a 18h30, amb una lectura de L'òme que plantava d'arbres (Gionò).
Tres rescontres ritmaràn la quinzenada ; los tres a 18h30 (dintrada liura) :

- dijòus 4 de julh, Anna Réby balharà una conferéncia sul tèma de « Le vin dans l'art » : pinturas, esculturas inspiradas per la divenca beguda e pel trabalh dels vinhairons. Una tasta de vins del Château Mirausse clavarà l’intervencion.
dluns 8 de julh Laurence Turetti e Georges Chaluleau presentaràn l'istòria d'un vinhal : Limós ; terrador qu’an espepissat per l’obratge recentament paregut a las edicions Loubatières
divendres 12 de julh rescontre amb Nathalie Maranelli, escrivana (De miel et de saké, cò de Lazare et Capucine, 2018), que viu a la Trivala, permetrà de parlar de Brasil e d'Amazonia e de l'enjòc de la desfensa dels pòbles autoctònes.

Manifestacion organizada amb lo sosten de la Comuna de Carcassona, del Conselh departamental d'Aude e de l'OPLO (Ofici Public per la Lenga Occitana) e amb lo concors de l’ADREUC e dels Companhs de Paratge

Du 1er au 12 juillet, le Cercle Occitan del País de Carcassona et l'IEO-Aude vous proposent le rendez-vous Sirventés d'Estiu, à l'Ostal Sirventés (79, la Trivalle, à Carcassonne) autour d'une exposition et de quatre rendez-vous.
L'exposition présente 23 panneaux de Gabrièl Simonet (IEO-Vau Clusa) sur les arbres, oiseaux et insectes de la faune et de la flore de Provence et d'Occitanie l'olivier/l'oliu, le frêne/lo fraisse, le châtaignier/lo castanh, le pin parasol/lo pin pinhon, le cyprès/l'aucipressièr, le hêtre/lo faiard, l'érable/l'agast, le chêne vert/l'euse, l'arbousier/lo darbocièr, la vigne/la vinha ; la renouée bitorte/la bistòrsa-lenga de buòu, le coquelicot/la rosèla ; l'argus bleu/l'asur d'Icare, le vulcain/la vanessa, le grillon/lo grilhet, le lézard/lo limbèrt  ; la bouvière/la bovièra ; les rapaces/los aucèls de rapina, le faucon/lo moisset, le milan/lo milan ; le loup/lo lop, la vaca/la vache ; …

L'inauguration aura lieu ce lundi 1er juillet, à 18h30, accompagnée d'une lecture de L'òme que plantava d'arbres (Gionò).
Trois rendez-vous rythmeront la quinzaine ; les trois à 18h30 (entrée libre) :
- jeudi 4 juillet, Anne Réby donnera une conférence sur le thème de « Le vin dans l'art » : peintures, sculptures inspirées par le divin breuvage et le travail des vignerons. Une dégustation des vins du Château Mirausse clôturera l'exposé.
lundi 8 juillet, Laurence Turetti et Georges Chaluleau présenteront l'histoire d'un vignoble : Limoux ; terroir auquel ils viennent de consacrer un ouvrage aux éditions Loubatières
vendredi 12 juillet, une rencontre avec Nathalie Maranelli, écrivaine (De miel et de saké, chez Lazare et Capucine, 2018-, résidant à la Trivalle, permettra de parler du Brésil et de l'Amazonie et de l'enjeu de la défense des peuples autochtones.
Manifestation organisée avec le soutien de la Mairie de Carcassonne, du Conseil départemental de l'Aude et de l'OPLO (Ofici Public per la Lenga Occitana) et le concours de l’ADREUC et des Companhs de Paratge

IEO-Aude
Ostal Sirventés
ostal.sirventes@wanadoo.fr ; ieo11@ieo-oc.org
04 68 25 19 78
occitan-aude.over-blog.com
Adreiça postala : IEO-Aude BP 51042 11860-Carcassona Cedex
Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article