Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
occitan-aude.over-blog.com

ESPECTACLE CALANDRETA A CARCASSONA / Spectacle Calandreta à Carcassonne

9 Mars 2017 , Rédigé par Mirelha

ESPECTACLE CALANDRETA A CARCASSONA

(Teatre municipal, dimarç 14 de març)

Los contes de Pèire Pos sus scèna

Las Calandretas de Carcassona e de Viladubèrt consacran lor espectacle annadièr als contes de Pèire Pos aqueste dimars 14 de març (14h30 ; dobertura de las pòrtas a 14 h, dintrada a gratis) al Teatre municipal de Carcassona. Una vesprada dobèrta a totes los amoroses de la lenga d'Òc.

Lo tèma de lor espectacle es « Un còp èra… dins los passes del Pèire Pos », coma un grand e bèl omenatge al contaire occitan del País de Saut.

Los tablèus presentats pels Calandrons de Carcassona (Ciutat e Puèg-Marin) e de Viladubèrt (La Rosèla) evòcan los personatges bèls dels contes : lo lop, lo gigant, la bèstia dels sèt caps, l'ors.

Cadun a dreit a sa part de conte, de teatre, de cant, de musica e d'imatges.

« Adieu Pèire ! Te rementas de ieu ? Soi lo Martin, de la Calandreta de Carcassona. Sèm venguts dins lo país de Sault l'an passat, en classa verda. Es aquí que nos rescontrèrem e que nos faguères ausir tas istòrias. Aquelas istòrias que fan viatjar l'imatginari e cantar ton país, que fan que son eime demòra plan viu, de generacion en genaracion, las volèm encara ausir !
Aital, mai tard, las podrem contar a nòstre torn a los que seguiràn. »

---

Les Calandretas de Carcassonne et de Villedubert consacrent leur spectacle annuel aux contes de Pierre Pous ce mardi 14 mars (14h30 ; ouverture des portes à 14 h) au Théâtre Municipal de Carcassonne. Une après-midi ouverte à tous les amoureux de la langue d'Oc.
Le thème de leur spectacle est « Un còp èra… dins los passes del Pèire Pos / Il était une fois… dans les pas de Pierre Pous », comme un grand et bel hommage au conteur occitan du Pays de Sault.

Les tableaux présentés par les Calandrons de Carcassonne (Cité et Pech-Mary) et de Villedubert évoquent les personnages emblématiques des contes : le loup, le géant, la bête à sept têtes, l'ours.
Chacun a droit à sa part de conte, de théâtre, de chant, de musique et d'images.

« Adieu Pierre ! Tu te souviens de nous ? Nous sommes les élèves de la Calandreta de Carcassonne. Nous sommes venus dans le Pays de Sault l'an dernier, en classe verte.
C'est là que nous nous sommes rencontrés et que tu nous as conté quelques-unes de tes histoires ; ces histoires qui font voyager l'imaginaire et chanter ton pays, qui font que son âme reste bien vivante, de génération en génération.
Nous voulons les entendre encore !
Ainsi, plus tard, nous pourrons à notre tour les raconter à ceux qui suivront. »

Partager cet article

Repost 0

Commenter cet article

Estada 09/03/2017 12:33

J'ai bien reçu l'avis d'article tout fonctionne