Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog
occitan-aude.over-blog.com

Cauma de la fam de Dàvid Grosclaude !

28 Mai 2015 , Rédigé par Mirelha

Dàvid Grosclaude, ancian president de l'Institut d'Estudis Occitans e conselhièr regional de la Region Aquitània, a pres l'iniciativa de se metre en cauma de la fam al Conselh Regional d'Aquitània per protestar contra lo mesprètz de l'Estat rapòrt a la lenga occitana e, en particulièr , cap als vòtes de las Regions Aquitània e Miègjorn-Pirenèus per l'espelida d'un Ofici Public de la Lenga Occitana ont l'Estat deuriá téner son ròtle per afirmar la reconeissença, lo respècte e la promocion de las lengas de França.

L'IEO-Aude convida totes los amics e amigas de la lenga d'Òc, totes las ciutadanas e totes los ciutadans conscients dels enjòcs democratics de la diversitat culturala, a prene part al recampament per manifestar lo sosten a Dàvid Grosclaude aqueste divendres 29 de mai a 11 oras del matin davant la Prefectura de l'Aude a Carcassona.

Al-delà d'aqueste moment fòrt, una responsa consequenta e dinamica demòra de portar a las questions linguisticas en França. Serà lo sens d'una granda accion collectiva : lo recampament e la manifestacion del dissabte 24 d'octobre a Montpelhièr. De Bordèu a Montpelhièr, un sol crit :

« Anem Òc ! Per la lenga occitana ! »

Per ne saber mai : http://david-grosclaude.com/

Cauma de la fam de Dàvid Grosclaude !

David Grosclaude, ancien président de l'Institut d'Estudis Occitans et conseiller régional de la Région Aquitaine, a pris l'iniciative de se mettre en grève de la faim au Conseil Régional d'Aquitaine pour protester contre le mépris de l'État par rapport à la langue occitane et, en particulier, au sujet des votes des Régions Aquitaine et Midi-Pyrénées pour la création d'un Office Public de la Langue Occitane où l'État doit tenir son rôle pour affirmer la reconnaissance, le respect et la promotion des langues de France.

L'IEO-Aude invite tous les amis et amies de la langue d'Oc, toutes les citoyennes et tous les citoyens conscients des enjeux démocratiques de la diversité culturalle, à prendre part au rassemblement de soutien à David Grosclaude ce vendredi 29 mai à 11 h du matin devant la Préfecture de l'Aude à Carcassonne.

Au-delà de ce moment fòrt, une réponse conséquente et dynamique reste à apporter aux questions linguistiques en France. Cela sera le sens d'une grande action collective : le rassemblement et la manifestation du samedi 24 octobre à Montpelhier. De Bordeaux à Montpellier, un seul cri :

« Anem Òc ! Per la lenga occitana ! »

Pour en savoir plus : http://david-grosclaude.com/

Partager cet article

Repost 0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :

Commenter cet article

IEO-Aude 29/05/2015 18:37

Lo recampament de Cacassona :
http://www.tvcarcassonne.com/?p=19569